Thursday, May 20, 2004

senam aerobik

satu..dua..tiga..empat........lapan lagi..
ari nih cik yah yg jadik instructor. Sepatutnya instructor ari nih org lain....alih² cik yah yg terpaksa jadik bidan terjun..sib baik cik yah berpengalaman. Hehheehhee..berpeluh² gak la pagi ni.. Cadangan bigg boss utk semua staf bersenam setiap pagi khamis memang bagus utk kesihatan pekerja.. walaupun hanya ambil masa lebih kurang 30 minit tapi kesannya cukup positif. Hanya org yg join senaman ini je yg tahu kesannya. Aku? hmm puas ati la drpd keje ngadap pc tetiap ari.. patut bersenam gak skali skala..bila lagi nak senam..nak arap pegi wat senaman sendrik...mana ade masa..kehkehekeh..
korang semua bersenam dak? aku skrg nih lagi la concern bab² jaga kesihatan ni.. sbb berat badan aku dah naik..aiyaik... takutnya.. ari tu anis balik dia kata..apa nih kak dah gemuk.. ee ngeri dgq pekataan gemuk.. tapi hubby kata aku tak de le gemuk.. ye ke? emm apa² pun aku kena berhati² jugak.. tak nak la gemukkkkkk!!! takutt!! hehehhe... ade senaman menguruskan badan tak? hahhahaha

No comments: