Thursday, May 27, 2004

muhamad fareez wajdi

smlm genap 21 hari si fareez adik afif. rambut dia yg lembut dan byk tu dah pun selamat dicukur. dah botak dah budak ni.. masa mak yah cukur rambut dia diam je.. tak nangis pun.. teringat masa afif dulu..mak aihh menangis kuat sangat. Lepas mandi kak inah pakaikan baju yg aku & hubby bagi hadiah.. cutenye..baju putih ade gambo dan tulisan love. sarung tangan pun ade juge..comelnya..cuma gambo tak cuci lagi.. kalau tak aku leh scan masuk sini.. maklumla aku tak de digital kamera terpaksa la cuci dulu baru scan. teringat plak pasal cuci gambo..ade ke si muiz amik sabun mandi soh aku cuci gambo..ape dia ingat cuci guna sabun apa..ekekkeke..kalau nadahahs tu lain le.. dia ade digital kamera kot.. dia dah letak gambo si ayuni masa besar...ee jelesnya..nak letak gambo fareez gak. Alamak..baru aku perasan, aku dah ade 2 anak sedara yg nama fareez. so aku kena panggil yg baru nih wajdi je la.. yg fareez sorang lagi anak abg ipar aku.. tapi tak sure ejaan namanya sama ke tak..

ari nih half day..eh eh baru terperasan..ari nih 27 mei la..ya allah bole lupa plak..hehhe.. esok besday aku..muakakka.. ee tak sangka ye cepat betul masa berlalu..

ya Allah ya Tuhanku panjangkan la umur aku
murahkan lah rezeki hambaMu ini
sesungguhhnya Engkau yang Maha Pengasih lagi Mengasihani..
Amin..


smlm besday Mus'ab.. genap setahun dah.. aku tak beli apa² pun lagi utk Mus'ab.. kak oh ade buat kenduri sket ..tumpang kenduri si wajdi.. Mus'ab pun belum bole jalan lagi.. bila tah nak berjalan?

ari nih besday Nik (Otomen @ nemoto) dan Ijah.. Slamat hari lahir!

esok aku plak? hehe ..tgh dok meneka² ni apa la hubby aku nak bagi esok?

Esok ade dinner, farewell dinner.. hubby aku dah resign.. so kengkawan dia buat dinner esok mlm.. (besday aku plak tu..) insyallah buat kat laguna merbok. Aku bawak anis. hmm ptg ni nak kena berkemas nak balik sp.. hehe dah kui 10.10 am.. aku malas tul nak keje ari nih...

No comments: