Tuesday, May 11, 2004

makan jambu..

pagi nih aku try masukkan link² yg patut sbb aku baru tuko template. smlm tak sempat buat.. mana taknya..asyik dok main tuko baju barbie jek..ekeke sebenarnya aku blajo create avatar dlm ym beta tu..si dayah yg mengajor aku..ekeekkeke..macam main patung barbie plak..tuko baju tuko aksesoris, tukor warna kulit, rambut dsbnya..heheh.. ni aku tgh betulkan blog sambil mkn jambu..nyum nyum..tringat hubby la plak..ari nih dia tak balik...uwaaa..
smlm abg didy ckp sabtu nih maybe kena jaga afif sbb mak kak inah nak ke langkawi...alamak..aku ngan hubby baru je plan nak ke sana jugak..nampaknya kena kansel la plan aku.. hmm takpela..aku pegi lain kali la .. KL pun tak jadik pegi..mak aku ade mesorat plak on 15. So minggu ni cutik di umah aje la.. harap² dpt la buat mende berfaedah..
key..back to work..

No comments: