Thursday, May 06, 2004

new nephew!!

hehe ari nih dpt anak sedara baru! waahhh best! Tahniah la kat abg dd ngan kak inah.. tadik masa abg dd call tanya la dpt anak apa...dia kata dpt anak besaa aaa...heheh aku paham la maksud dia.. bertambah2 ramai la cucu lelaki mak aku...cucu pompuan sorang aje..

emm baru dpt sms dr anis, dia kata baby abg dd muka cam kak inah, putih, kening tak de...tak macam afif... besar plak tu..3.77 heheh tak sabaq aku nak tgk baby ni... nama tak boh lagi sbb abg dd tak ready nama lelaki..dia ingatkan baby girl...sbb masa scan tak nampak..heheh... mesti afif jeles dpt baby baru..hehehhe...


hari ni besday shay jugak... hepi besday shay..may allah bless u always.. hmm apa aku nak buat tadi...oh ye...si shadan nak aku masukkan link ke
gesbok aku...jap ek nak buat....heheheh...

No comments: