Tuesday, January 21, 2003

emm...aku buka semula bluehikari.com..setelah sekian lama aku tak jengok..
tak sempat kan apa...keje keje keje..tapi..sejak aku tuko PK ni..aku macam byk plak masa...tak tahu la..maybe masih awal utk diorg semua bagi aku keje ...em...aku sampai boring..tak tau nak buat apa..lepak setiap ari...power builder pun aku dah tak sentuh 2 hari ni...rasa cam tak tahu nak buat apa lagi...

tadi aku dpt cek..claim yg aku buat medical check-up tempohari..terus aku bank in kan..kebetulan kak ina nak kluar gi ambil gambar utk urusan ambil maid. aku ikut dia ke pekan changloon. kalau aku dok dlm opis pun aku tak tau nak studi apa..baru tadi aku buat temujanji dgn tdp stm sbb aku nyer penilaian prestasi tahun lepas, tapi tetiba dicancel sehingga jam 12 esok.

kak keyra call...dia ajak aku makan soto..emm dah lama juga aku tak makan..seingat aku dulu soto kat situ memang fav aku dan kengkawan, asal ada kelas dekat dkg1 mesti lepas kelas singgah gerai makcik jual soto...nyumm nyum...baik aku pegi skrg..kang habis nyesalll....lunch aku ari ini-->soto oh soto...~~~





No comments: