Monday, January 20, 2003

dapat sms dari dia...dah sampai rupanya kad yg aku pos ari tu...hehhehe...lama dah tak anto kad...nanti nak buat lagi la...
ari nih tak de keje..so aku mengupdate homepageku yg entah berapa lama tak update..patutla tak de owang nak masuk jernal nih..sbb dah lama gile aku tinggal...skrg..aku cuba nak update semuanya...check it out..

nak citer pasal konsert ct itu hari..
kebetulan bakal mak mertua ku nak tgk konsert ct tu..so aku beli la 5 tiket, bawak mak aku skali..+ adik dia..ari tu dia amik half day gara2 nak gi konsert ct ye la..dari sp ke sintok makan masa ~2 jam jugak...kami sampai kat uum dlm pukul 7, terus aku bawak pegi rassa delight makan mlm kat situ. diorg order mee delight, nasik gorng kpg, dia mkn chicken chop..aku ngan mak mkn nasik ayam..lambat gile owang tu masak..dah le byk lalat..ish...tensen gak...siap ubah tempat 3 kali..kul 7.45 gi masjid..sOLat..kul 8.40 cam tu sampai dewan mas..mak aih ramai giler owang...musti ct bangga rakyat uum penuh nak tgk konsert dia..hahhaha..punyer le bengang mula2 tu..sbb kami tak dibenarkan masuk dah jam 9 dah pun..still tak leh masuk...aarhh..sabo je la..
jam 9.10 baru masuk...emm sah sah dah penuh..tak de le dpt dok tempat yang teringin nak dok tu..so..kira ok la..mana2 je asalkan dpt dok ramai...heheh...mula2 gimik sajak sapa tah baca pastu kuar la 'abah' ct (razak rahmat) ngan 'mak ct' (sh. shahira). Pakngah nyanyi 3 lagu..aduih penat gak nak tunggu ct kuar, pas firdaus nyanyi baru le ct kuar..akhirnya...emm cayalah ct buat show life non stop plak tu..dah le nyanyi + menari2 non stop masih maintain ( tak mengah2 pun..) cayalah..paling respek sbb dia pandai communicate ngan audience..ok la...best gak ahh tgk konsert ct... ;)

No comments: