Saturday, January 25, 2003

23/1/2003 -Khamis
2.30 pm - aku start keta trus pecut ke penang..
sampai dlm kul 4, register kat kaunter...fuuh ngantukss...
masa drive tadik mak kat sebelah tido lena...aku ia ia tahan mata..
minum mineral water dua tiga kali...tak tahan la mata ni...buka radio kuat2..
ikut nyanyi lagu mana yg reti..kalau tak bahye gak..aku nih mudah terlelap..

4.30 pm - selesai jumpa dentist..trus plan ngan mak..singgah sp.. :)
sampai kat sp dlm kul 5, pi umah awein, alamak...pintu tingkap tertutup rapat..keje ke diorg ni?
tipon tak de kredit plak...tru ke public phone, call awein..on call plak cousin aku nih..
tak jadik la tgk betty :(
call dia...ish tak angkat plak...
mana dia pi? mesti tipon lam meja nih...
call opis.. ' sorry he's not in! ' ish...balik dah ke??
....
patah balik ke nagoya textile..
parking best punya dah masuk duit parking..aik mak..apsal? la..
mak aku nak pengsan plak...sbbnya kurang gula..
cepat2 carik 100plus...kasik mak minum...lepak kejap kat gerai buah tu..
mak beli nenas, kurang gula mak cakap...ish balik trus pun tak pe tadi...
emm...mak mak...

dlm 10 minit mak kembali segar...mak soh aku round dulu lam nagoya tu..dia nak lepak jap..
aku pun round2 ..pastu kejap je mak join aku..belik baju 4 pasang...hahhahaha..
tetiba phone bunyi..yea yea dia call...trus gi umah dia
sOlat kat sana...skali mak dia ajak makan mlm sama..
kul 8 pas tgk stormrider kiterorg pegi makan ikan bakar....aaahh sedapppp!!
elok nak sudah makan jek abg yusri call dia cakap gambo ari tu dah siap..
so kiterorg pun singgah jap umah awein sebelum balik..
dlm kul 10.30 aku sampai umah...ngantuks....
11.00 mlm....slamat dah aku tido~

No comments: