Sunday, June 05, 2005

salam bollywood

ari nih hubby gi outstation.. banglore..kalau dekat2 nih bole la tahan..ni jauh...uwaaa..jarang ni berpisah lama2.. tgk dlm peta cam dekat je banglore ngan mesia.. tapi realitinye..berkilo2 meter jugaklah..berapa kilometer kurang periksa plak.. flight hubby malam ni..kat penang. aku tak ngantar pun..sbb ari ni pun aku reja. mm nampaknya mlm ni aku ngan farisya tido berduaan la.. farisya jgn nangis tau..abah gi reja.. ari rabu abah balik la.. harap² dpt le sari 2 3 pasang..ahaks..perasan je aku ni.. hubby kata entah2 tak sempat shopping pun.. tak pe la..aku doakan hubby pergi reja selamat pergi dan balik...pun bahagia.. sari² nih kalau ade kira extra rezeki.. eheks. Bollywood oh bollywood~

2 comments:

Zampeada said...

cam ne ek k use pakai sari... ada x mcm aishwaryarai... keh2

nikiysa said...

woish..kalu kak yus pakai sari..lagi cun dr aishwaryarai kes kes kes...