Tuesday, May 24, 2005

aku hidup dlm blues?

hari ni aku rasa diriku mcm kekurangan.. serba kekurangan.. kenapa? buat macam ni tak betul... buat macam tu tak kena.. serba tak kena? mandi basah jugak.. dlm hidup ni mesti ade masa aku jadik macam ni.. layan blues ke hapa aku ni? kadang kalau aku rasa cam gini..aku lebih baik diamkan diri aje.. muhasabah diri cam gitu lah agaknya. fikir balik..apa aku dah buat.. kenapa aku buat.. ke nak buat tak tau je? bole nak buat tak tau.. depan mata org ye la..org ingat tak de apa apa...dlm ati aku je yg tahu.. Allah lagi la maha mengetahui! Kena ingat Allah selalu.. rajin² mengaji... baca quran.. tu penawar segala penyakit. jOm baca quran..moga Allah berikan ketenangan kepd diriku.. berikan petunjuk pada hambaMu ni. Amin.

2 comments:

Nandre The Legend said...

wow, idup dalam blues ye....

ok..aku dan sesuatu adalah kesah idup seorang jejaka yang ada dalam malaya nie....

ok...

Zampeada said...

k use letih tak? amek coti rehat... maklumlah ibu moda laks... time2 letih le kita pk bukan2.