Saturday, April 09, 2005

mengantuk tahap cipan

ish aku tak tau la cipan mengantuk mcm mana.. tapi ari nih aku mengantuk betui..mana tak nya..smlm berjaga .. bukan sbb farisya aleya tapi ...tengok dvd.. ahaks.. sib baik ari nih pagi ade perjumpaan staf, ptg ada meting. Ari ni aku mkn bihun? siap call Oh lagi tanya bole makan ke idak? Emm sebungkus abih aku mkn...ari nih dah 75 ari dah.. ok la kot no? setgh org tak berpantang pun..? Entahla.. aku berazam nak berpantang minum ais sampai farisya aleya genap setahun. Tapi kalau gi makan kenduri telan jugak la air diorg..? muakakka.. esok ahad.. kejap betui masa berlalu.. aku janji ngan kak nel nak mintak dia ajor power dynamo.. kena siapkan jugak²! Harap2 dpt siapkan sebelum abih hujung minggu ni.. sbb aku dah apply cuti next week. Dah lama x balik sp. Kebetulan sultan kedah nye besday ganti hari ahad next week.. so aku amek cuti isnin tu. Dapat la bercuti lama sket kat sp. Sian tok n tokwan sp rindu kat farisya aleya. Farisya aleya, cepat la besar..mama nak bwk jalan² ni!!!

No comments: