Monday, February 24, 2003

last nite dah ade owang banje makan pizza spaggeti ...BATUKKss..a.k.a ADLI..my fiance's fren + my colleague..His birthday actulally...dah byk ari tringin nak makan spaggettiiiii......
semalam dia dtg amik aku kat opis..kami pi umah nurul, rabu nih nurul dah nak fly balik australia..
aku tgh menulis sesuatu dlm notebook aku..actually menyalin nota pb dr buku kak ina...saja...asyik nak tertido dr pukul 2.30 tadi..
meeting seharian sampai jam 1.30..masa utk aku lunch dah nak abis dan perut nih rasa dah tak leh nak terima makanan sejak aku ternampak kemalangan jln raya di jln changlun pagi tadi...tiba² aje aku terasa dia ada dekat² sini...kemudian aku terdengar bunyi yg familiar sgt..enjin ketanya...he he aku yakin dia dah sampai..terus aku sms dia..
tapi masih tak puas hati, aku kuar dr bilik dan lihat tempat parking..yess he's here...
aku masuk balik...emm cuba sambung apa yg aku buat tadi..tapi fikiran aku sudah melayang..hahahha..penangan apa ini?
aku tak jadik tulis nota, aku kuar bagi dia ikea catalog, saja buat² isi masa lapang dia sementara tunggu opis hour abih..
baru jam 3.20 awal lagi..aku masuk balik....terus tak jadik study pb..aku continue checking mail etc.
tetiba ade owang ym aku...ha ha ha ros anita anto msg for the first time dia ym aku..tak penah²
so borak kejap sgt.sbb time aku nak balik dah baru nak ym.
sempat baca mail berita mini gathering ahli² netpat kat gazebo subang...just 4 ppl attend that meeting..
sian..mana pi semua owang..aku nih ye la dok jauh di SintOks..ha ha ha..
sometimes i feel senang sgt terikut² dengan cara org..
baru² nih aku dah terikut² stail gigle ha ha ha ... so i 4 the time being, my gelaks will sound like this la..ha ha ha..



No comments: