Monday, February 10, 2003

kamis..12.30 tgh
tok wan koma....aku terus balik....half day ...
dup dap ati aku bila dpt sms dr cik je pasal tokwan..
apa apa aku gi mkn dulu...lapar takut pengsan tgh jalan
abih lunch aku call tini ajak balik...
drive keta pun suspen jek...

sampai spital ..tak leh masuk...
sbb dr tgh check lagi..
isk isk...sebak rasanya di dada..
semua org dah ade kat spital...
aku tgk mak...cool je..
mak memang cam tu..
slalu cool..
apsal aku je yg tak ikut mak..
cooolll.....la weh...

aku nih tak leh tgk tokwan..
sedih...
sbb ingat baru je 2 3 ari lepas..
jumpa tokwan..
salam tokwan
cium tangan tokwan
tokwan sihat lagi.
pegi sungai tangkul ikan
tiba2 ari nih tokwan terbaring di katil 1 wad h1
aduss pilu hati nih....
waaaaarrr....

to be continued
dah nak baliks plak...
nak balik tgk tokwan...




No comments: