Sunday, May 19, 2002

i'm starving....emm dah kul 1 lebih patut pun...aku tgh fenin²..keje berlambak punya la banyak...arinih aku tak byk bercakap...kalau perlu saja aku bersuara...byk menulis dr bercakap ye ke? ahaks......azan zuhur sudah berkumandang...pertama kali aku rasa aku dgr azan tu dr bilik aku nih...kenapa sebelum ni aku tak penah dgr pun..agaknya kebiasaanya aku tak dok kat bilik time azan berkumandang...hmm...lapar yg amat sangat...

as shahad baru je pegi beli lunch..aku lapar sesangat nih...apsal ek? penin pun sama..ari nih aku ngan shahad je mai keje..org lain mana tah...maksud aku geng2 aku yg lain tak de pung...si nurul tu masih dlm cuti-pegi sukan..kak keyra plak ish entah la..mana la dia org semua nih...kalau aku tau nak jadi macam nih..lama dah aku cuti..ekekkek....cuti aku pun byk lagi per..37 ari...nak kena abiskan tahun nih..kalau tak rugiiii....ye ke? entah la..

apsal la ari nih aku byk yg entah...aku tak pasti dlm semua perkara...kenapa ye...fikiran bercelaru agaknya...emm..baik aku setop dulu...

No comments: