Tuesday, May 21, 2002

ari ni apsal aku rasa cam malesss je nak dtg keje...tapi aku dah sampai pun..semalam kul 10 aku tido tu dpt satu call..memula tak mo angkat..sbb aku ingat mak mesti angkat kat bawah...tapi 3 kali deringan aku angkat jugak...dan memang tak de org angkat pun kat bawah...skali dgr suara pompuan...dia panggil aku yus...aku ni...er...emm no-g rupanya...dia tanya aku dah tido ke..aku kata dlm proses la nih..ahaks..dia dpt interview uum 23 nih kena dtg la..killa pun dpt..adik kak keyra pun dpt..aku?? emm...nurul baru jek call nak belikan breakfast...as shahad tak tau le dtg ke idak...cam dia demam jek semalam...arghh ari nih aku byk le pulok keje nye..keje aku mana yg tak byk....berbalik pada citer no-g..she's coming on this wed..aku akan amik dia kat shahab..pastu ari kamis tu dia tumpang aku gi opis...pas ckp ngan no-g aku tak leh tido...golek sana golek sini..mata pejam tapi tak leh tido gak..tetiba je dpt plak sms..aku ingat sapa la yg anto nih...rerupanya si ary..lar dia ingat aku dah tido..malas dia nak call takut ganggu aku. aku reply kata ade nih..hehehe pastu dia pun call..borak punya borak last2 dia kata 4 taun lagi baru dia call balik..eh dgr cam pintu bilik as shahad tuh..dia mai ka? emm 4 taun lagik baru nak call...ahh ikut suka la...hehehe...pastu aku call org yg aku sayang tu...tuuuut...tuuttt...tutttt...emm engage,,,mesti internet nih...emm tak per la..aku tido dulu...isk tak leh tido nih..call lagi...bagi putus line internet...isk tak dpt2 gak..last2 aku sedar aku terjaga dr tido...kul 1.30 baru...aku call dia...hehehe akhirnya....

No comments: