Tuesday, August 08, 2006

meletop jugak

smlm apa yg aku dok simpan akhirnya menjadik bom atom dan meletup dgn tiba². aku rasa kalau bom ni tak dikacau, takkan meletup.. tp tah kenapa..dah sampai masanya agaknya akhirnya meletup ke ba bommmm...!! puas dah kot hati dia buat camtu kat aku.. tak pe.. biarlah..dia buat cam tu.. aku dah niat.. no more mercy.. no more..!! apa yg aku akan buat lepas ni just nak tolong pun bersebab.. bukan sbb dia..tp sebab yg lain.. haku je tau.. takpe takpe.. aku nak tgk takat mana dia leh berlagak ngan aku.. dah..abih citer pasal smlm! hehehehe..

15 ogos lagi berapa ari yerk.. jap kira.. ari ni 8, ooo lagi 7 ari la nak sampai 15ogos.. kenapa 15ogos? ada apa? mana aci tanya..kata hubby.. hahahha aku ni..awat le lembap sangat..

ari ni minum perl kacip fatimah.. kenapa..makcik nak menang moto! hahhahahah

5 comments:

Leyla Shuri said...

akak nak pesan kat hubby kamu tu, makan sangat terlampau sangat. Tengok tu baru awal 30'an dah gemuk semacam. Buat macam Jepun, dia kan dah tahu. Usahakanlah jaga permakanan masa muda ini.

Leyla Shuri said...

alamat, salah tulis...makan jangan terlampau sangat.

Zampeada said...

apa yg k use bengang sgt neh? moh lar citer.

mak cik BEBEL said...

yela... awat le sejak 2 menjak ni nampak tensen ni... tak pe.. nanti p cameron.. sejuk sikit kot... ;)

nikiysa said...

tak de apa apa ah.. sejuk dah ni..hehehehhe