Tuesday, January 17, 2006

destinasiku..

a ha.. dah lama plan nak gi langkawi ni.. Mmm probably.. tentatif date 27,28 ni.. hopefully menjadilah.. aik kenapa ngan keyboard ni.. pagi td si cilver mengadu keyboard di opis barunya tak best..keras..kalu guna jari kelingking keyboard dia wat dek je.. ni menjangkit kat keyboard aku plak ke.. kenapa aku tekan huruf 'M' asyik x kuaq je..jenuh tekan kuat² baru nak kuaq huruf 'M' tu..

tp cik abg tak kata apa² lagi pasal langkawi ni.. hmm balik nih nak kena confirmkan bebetui... tp semuanya bergantung pd my condition gak no.. heheh mengkalu keadaan aku mengizinkan..maka insyallah destinasi yg dah lama plan ni menjadi.. kalo keadaan aku kurang mengizinkan..maka baiklah aku post poned kan niat ku ini...

oh ye..bergantung pada keadaan cuaca jugak lah..takot plak kalo ujan² nak naik feri..laut begelombang oo.. ari tu dah penah kena.. cam naik roller coster je.. (walhal..tak penah naik pun menatang tu...agak² lah kalo naik roller coster keadaannya sama seperti naik feri dilautan yg bergelombang dan berombak kuat gilerss)

the next event yg dok main dlm paler hotak aku skerg ni ialah.. preparation for farisya aleya's besday party.. actually..nak buat kenuri makan² sket.. buat doa selamat lah gitu.. insyallah nak buat 29 jan ni.. kebetulan abg dd n famili pun balik raya cina..so meriah la sket..ramai org balik..

smlm gi belikan farisya aleya 2 buah buku.. seronok bukan main cik kak tu dpt buku baru.. x sabar plak nak gi amik dia kat nursery ptg nih.. balik nanti sure mengadap buku baru dia tu.. hehhee..syok kan ada anak :)

2 comments:

Zampeada said...

apa tajuk buku anak k use tuh?

nikiysa said...

ooh..tajuknya.. Let's Learn ABC. Naper nak pinjam ker? muleh muleh..