Sunday, June 06, 2004

Kenduri oh kenduri

6 6 2004.. banyak betui ha kenduri kawen..ramai kengkawan pilih tarikh ni untuk diadakan majlis perkahwinan diorg semua.. aku tak ketinggalan untuk menghadiri 5 daripada 9 majlis perkahwinan kengkawan. Punya la banyaknye..yg mana sempat je aku pegi.. Sbb yang lain² tu memang bukan tak nak pegi..tapi disebabkan keadaan dan masa serta tempat yg agak jauh untuk ku sampai...
Bagaimanapun aku mendoakan kebahagian buat kengkawan yg telah pun berumahtangga pada tarikh tersebut..
Ade 2 sahabat baik aku mengadakan majlis kenduri..iaitu Rozy binti Salleh (anak polis ni...)kawan semenjak darjah 1 ni.. dan kawan masa kat U dulu..Anisah binti Hassan (adik polis woo). Kebetulan plak kedua²nya berkait ngan polis..hehhe..
Member aku si Rozy ni menikah ngan TUDM, kawen lalu bawah pedang lagi.. aku tak sempat plak menyaksikan pengantin ni lalu bawah pedang sbb aku pegi kenduri kat tempat lain dulu..
Ni letak gambo anisah kat sini... lawo pengantin ni..gambo ihsan dari no-G~ hehe..


lepas je gi kenduri anisah ngan rozy...aku balik umah aje terus fenin² lalat.....banyak sangat makan lauk kenduri..ekekekke

No comments: