Wednesday, June 18, 2003

tadi ojie msg..dia kata dia dah betunang...14 june sari sebelum erra kawen...kat putrajaya..tahniah la kat ojie....akhirnya tunang gak member aku sowang ni...tahniah aa no..smoga x lama lagi melangkah ke alam perkahwinan pulak...amin..aku doakan semoga dia dan tunang dia bahagia...

emm...ari nih dpt mail...cutes..eyna dah pregnant 3 bulan...akhirnya..tahniah utk eyna gak..lepas ni najla ngan nurin dpt adik....pasni tunggu rumet plak.bila la rumet nak pregnant ni? he he he

kamis lepas huda banje makan...dia dpt jadik KCS...cayalah huda...sure lepas ni kawen ngan KCS jugak...emm aku tumpang gumbira bila dpt tau member2 berjaya semua..ari kamis tu aku ngan killa pow huda ..pow sket2 je..aku dpt la kasut sepasang...(sempena adiah besday) killa x dpt aa..sbb besday dia lambat lagi...hik hik...pastu kami mkn kat queens...aku order lamb chop, killa order chicken chop..uda mkn banana split je..aku yg perabih..sedap woo lama x lepak mkn kat queens..tingat zaman mude2 dulu...salu pi queens mkn makcik fried rise.. :) alangkah indahnya zaman sekolah!

No comments: